Het is bijna zover... Spannend!

15 februari 2018 - Sittard, Nederland

Het laatste weekend in Nederland heb ik lekker carnaval gevierd. Zo zat ik zondag met papa en mama te eten in een restaurant en maakte ik een hele domme opmerking… Ik zei tegen papa: “Huh, waarom heb je vrijdag vrij dan?” Het besef dat ik vrijdag al naar Gambia zou gaan, was er dus helemaal niet.

Maandag ging de wekker weer om 4:45 uur en waren we weer om 9:00 uur op school. We hadden de les teambuilding, waarbij we weer allemaal spelletjes met de groep hebben gedaan. Echt heel leuk! We waren vroeg uit en hebben de rest van de dag de eindpresentatie voorbereid en rustig aan gedaan.

Dinsdag hadden we de eindpresentatie van het theoretische deel en daarna de laatste les. Het theoretische deel is nu afgesloten, het verslag heb ik ’s avonds meteen ingeleverd. Dinsdagavond ben ik nog naar de stad geweest om carnaval af te sluiten, erg gezellig!

Woensdag en donderdag heb ik de laatste spullen in de koffer gedaan en afscheid genomen van een aantal mensen. Morgen is het dan zover… Het besef dat we morgen vertrekken is er nog niet helemaal, maar ik heb er ontzettend veel zin in.

Ik ga een spannende tijd tegemoet, maar ik ga er van genieten!

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Gaston:
    15 februari 2018
    veel plezier en kom gezond weer terug met mooie verhalen en herinneringen.
    Groetjes Gaston Nicole Romy en Veerle
  2. Maud en Miriam:
    15 februari 2018
    Heel veel plezier en vergeet niet te genieten! Groetjes Maud en Miriam
  3. Rochus Brauers:
    16 februari 2018
    Je gaat ervoor Naomi. Geniet ervan!
  4. Rochus Brauers:
    16 februari 2018
    Je gaat ervoor Naomi. Geniet ervan!
  5. Eveline Hendrikx:
    16 februari 2018
    Lieve Naomi, Geniet de komende 4 maanden van iedere minuut en maak er een onvergetelijk mooi avontuur van. Heel veel Succes en zorg goed voor jezelf.
    En over 4 maanden weer veilig en gezond terug.
  6. Marlaine:
    16 februari 2018
    Goede reis en goede start van je avontuur in Gambia
  7. Marjo Smeets:
    16 februari 2018
    Heel veel plezier en geniet er van. Maak er een mooie tijd van die je nooit meer vergeet. Groetjes Marjo en Robin
  8. Tamara:
    Hoi lieverd
    Eigenlijk hebben vele al geschreven wat ik jou ook wens.
    Blijf bij je eigen instinct, ga genieten.
    Leerlingen nieuwe dingen en vaardigheden en neem na dit avontuur mee wat je kunt gebruiken en laat los wat je niet meer nodig hebt.
    Een goede reis en een goede vlucht gewenst.
    Liefs Tamara
  9. Frank Willems:
    16 februari 2018
    Zo Naomi, et is zover, als het goed is zitten jullie nu in het vliegtuig. Marjo en ik wensen een mooie en leerzame tijd in Gambia en zijn benieuwd naar je verhalen.